Kundecases 

 

Det er resultaterne, der tæller.


Læs om nogle af vores kunders erfaringer og overvejelser i forbindelse med at gennemføre deres værdiskabende og forretningskritiske analyser.

 

Medarbejdertilfredshed

Deloitte

Deloitte Business Consulting

I samarbejde med RelationMonitor gennemfører Deloitte Business Consulting undersøgelser, der giver klar besked om niveauet for samt hvilke forhold, der skaber medarbejdernes tilfredshed og loyalitet.

 

 Læs kundecase

SimCorp

SimCorp

SimCorp anvender medarbejdertilfredshedsmålinger med Effekt-Profil© analyse fra RelationMonitor til at få et præcist overblik over den aktuelle udvikling i medarbejdernes engagement og loyalitet, samt indsigt i hvor opfølgningsindsatserne skal fokuseres for at skabe størst mulig værdi. 

 

 Læs kundecase

NNE

NNE Pharmaplan

Hos NNE Pharmaplan måler de hvert år på medarbejdernes trivsel globalt og får samtidig vigtige input til flere af virksomhedens kerneprocesser. 

 Læs kundecase

360° ledervurdering

 Amadeus

Amadeus Scandinavia

For Amadeus Scandinavia gennemfører RelationMonitor i samarbejde med HR-konsulenthuset People 360° lederevalueringer, hvor hver enkelt leder bliver vurderet af interne nøgleinteressenter.

 

 Læs kundecase

 

Kundetilfredshed

Danfoss

Danfoss RA - Globale kundeanalyser
Danfoss RA får løbende foretaget globale kundetilfredsheds-analyser, der giver indblik i kundernes forventninger og leverer input til både salg, produktion og den strategiske ledelse.

 

 Læs kundecase

Købstædernes Forsikring

Købstædernes Forsikring

Med analyser blandt eksterne forsikringsmæglere har Købstædernes Forsikring fået et stærkt opfølgningsværktøj over for hver enkelt mægler samt identifikation af interne uddannelsesbehov.

 

 Læs kundecase

SimCorp

Škoda

RelationMonitor gennemfører en løbende kundetilfredshedsmåling blandt alle Škodas værksteds- og nysalgskunder og leverer på den baggrund kvalificerede data til hovedkontoret samt de ca. 72 forhandlere og servicepartnere i Danmark. 

 

 Læs kundecase