Kundetilfredshed


Tilfredse og loyale kunder er guld værd

 

De fleste virksomheder har en fornemmelse af, hvorfor kunderne har valgt netop dem til at starte med. Det er måske et kampagnetilbud, en relation, et tilfælde eller noget helt fjerde, der har sat gang i kontakten. Men det store spørgsmål er, hvorfor kunderne bliver.

Hvad er det præcis, kunderne sætter pris på? Hvad kan de ikke klare sig uden? Og – lige så vigtigt – hvad kan de godt undvære?

 

Få svar med en kundetilfredshedsanalyse fra RelationMonitor

En kundetilfredshedsanalyse giver dig svar på vigtige spørgsmål som:

 

  • Hvor tilfredse og loyale er virksomhedens kunder?
  • Hvilke forhold skaber den aktuelle kundetilfredshed og -loyalitet?
  • Hvad vil have størst effekt på kundetilfredsheden at forbedre?
  • Hvordan opfatter kunderne virksomhedens image i markedet?
  • Hvem er de primære konkurrenter, og hvordan opfattes de?

 

Med en kundetilfredshedsanalyse kan du få svar på de vigtige spørgsmål og samtidig identificere eventuelle utilfredse kunder og tage hånd om dem, længe før de tager beslutningen om at skifte til konkurrenten.

 

Fokusér indsatsen med sikker viden

Den viden er essentiel for dig som kundeansvarlig, hvis du vil levere det kunderne ønsker og efterspørger. Fremover kan du altså bruge dine ressourcer, hvor du får den største effekt, og spare indsatsen på de områder, der ikke betyder noget for kunderne.

 

RelationMonitor hjælper dig med konkret og opdateret viden om kundernes ønsker, så du kan handle ud fra sikker viden og ikke ud fra tro eller fordomme. Kontakt os og hør mere.

Tak for henvendelsen

Vi ringer til dig hurtigst muligt


Luk ×

Fejl

Det er beklageligt at der desværre er sket en fejl, kontakt os gerne på mail


Luk ×

 

 

Kundecase:

 

Danfoss

 

Danfoss A/S

 

RelationMonitor hjælper Danfoss med undersøgelser, der giver klar besked om den aktuelle kundetilfredshed, samt hvilke faktorer der skaber kundernes tilfredshed og loyalitet.

 

 Læs kundecase

 

Net Promotor Score®

 

- en enkel og effektiv loyalitetsindikator, der er let at forstå og anvende!

 

Læs mere