Mission

 

Man kan godt tage en god beslutning på et dårligt grundlag. Men kun hvis man er heldig.

 

Alle virksomheder er dybt afhængige af at have gode relationer til deres kunder og medarbejdere. Samtidig er det de virksomheder, som formår løbende at tilpasse sig ændringerne i interessenters behov og ønsker, der på sigt overlever og får succes. Begge dele kræver kvalificeret indsigt i den faktiske situation.

 

På den baggrund er det bemærkelsesværdigt hvor mange beslutninger, der dagligt bliver taget på alt for dårlige grundlag. Primært fordi kunders og medarbejderes holdninger, opfattelser eller forventninger ikke er en del af grundlaget for beslutningen, så fornemmelser og personlige agendaer bliver udslagsgivende.

 

Konsekvenserne er alt fra tab af kunder, demotiverede eller fratrådte medarbejdere til fejlslagne produktlanceringer eller urealiserede forretningsmuligheder. Uanset hvad, så påvirker de alle virksomhedens bundlinje i form af tabte indtægter eller unødvendige omkostninger.

 

Det er derfor altafgørende, at alle virksomhedens beslutningstagere har et ordentligt og solidt grundlag at træffe deres beslutninger på, så de kan arbejde målrettet med at udvikle relationerne til virksomhedens interessenter. 

 

Det bidrager vi til gennem vores mission:

Vi leverer kvalificeret indsigt til at øge værdien og afkastet

af kunde- og medarbejderrelationer

Velkommen til en ny hverdag, hvor du kan handle ud fra sikker viden.