Hvorfor os

 

Forskellen ligger i vores værdier og indstilling

 

Vi laver ikke andet
Vi er specialister i at måle og analysere relationer til kunder og medarbejdere og har derfor stor erfaring i, hvordan man gør – og ikke gør. Vi undgår faldgruberne og tager den bedste og direkte vej til målet. Det betyder, at hvis du anvender os, får du et bedre resultat hurtigere og billigere, end hvis du selv gør arbejdet.

 

 Få fordelen af den nyeste teknologi

Vores analyser er baseret på de nyeste og mest avancerede statistiske modeller. De viser, hvad der skaber den aktuelle tilfredshed og loyalitet hos hver enkelt kunde eller medarbejder, samt hvad der vil have størst effekt at forbedre. Med den indsigt kan du og din organisation løbende tilpasse og målrette indsatser, så I altid anvender ressourcerne bedst muligt: nemlig på det, der skaber mest værdi for jeres kunder og medarbejdere - og dermed for jer selv.

 

Fokusér på din kerneforretning
Da vi udfører det meste af arbejdet, kan du fokusere dine ressourcer på kerne-forretningen, hvor de alt andet lige skaber mest værdi. Samtidig undgår du at bruge tid og penge på at opretholde kompetencer og kapacitet internt i organisationen, der ikke udnyttes tilstrækkeligt.

 

Vi kender dig - og du kender os
Hos os er du tilknyttet en fast projektleder, der kender dig og din virksomhed. Det betyder, at du ikke skal forklare de samme ting til en ny person, hver gang du er i kontakt med os. Samtidig sørger vi for, at der er flere hos os, der har indblik i de opgaver, vi løser for dig, så der altid er en, der kan hjælpe til eller tage over fra en anden, hvis det bliver nødvendigt.

 

Vi tror på, at alt kan lade sig gøre
Vi har en ”can do” indstilling til tingene. Bare fordi andre siger, at noget ikke kan lade sig gøre, så betyder det ikke, at det er tilfældet - bare at de ikke har fundet ud af hvordan. Det gør vi - også hvis det kræver utraditionel tænkning eller inddragelse af ekspertise fra andre områder. Vi skal nok finde en løsning, der virker. 

 

Tilfredse kunder
Vi tror på at tilfredse kunder er vejen frem. Af samme årsag er det vigtigste mål for enhver opgave vi løser, at du som kunde skal være så tilfreds med vores indsats, at du er klar til at anbefale os overfor andre i dit netværk. Aktuelt er 93% af vores kunder klar til at anbefale os uopfordret overfor andre.

 

Du betaler kun, for det du får
Vi mener, at det er mest fair, at man betaler, for det man bruger. Hverken mere eller mindre. Det betyder, at du hos os betaler efter det faktiske forbrug på en opgave og ikke efter et fast tilbud. Ved faste tilbud er den økonomiske risiko ved løse projektrammer typisk indregnet i prisen som et risikotillæg, der ikke skaber værdi for dig som kunde.

 

 Vi er der, når du har behov for det

Når du er kunde hos os, kan du altid få fat på os, og vi stiller op, når du har behov for det. Ikke bare inden for almindelig kontortid, men døgnet rundt, året rundt. Umiddelbart virker det måske som en unødvendig service, men når du har haft behov for den, kender du værdien og ved, hvad den er værd.

 

 Vi forlanger kvalitet

Hvis ikke man forlanger kvalitet, så er man selv med til at afskaffe den. Derfor er vi ekstremt fokuseret på, at det arbejde vi udfører, er af høj kvalitet: Det betyder, at alle vores målinger og analyser til enhver tid kan tåle at blive vejet og vurderet af eksterne eksperter, uden at det skal give anledning til bemærkninger.