Kontaktmåling


Gode oplevelser skaber tilfredse og loyale kunder. Ved du hvordan dine kunder oplever jer?

 

Man får loyalitet som fortjent

Alle kunder vurderer løbende deres loyalitet overfor en leverandør, baseret på deres oplevelser med leverandøren og dennes produkter eller services.

 

Evalueringen foregår konstant og ved alle former for kontakt til leverandøren - direkte som indirekte - uanset i hvilken situation og sammenhæng kontakten sker.

 

Gode oplevelser er en god investering

Undersøgelser viser, at en god kundeoplevelse øger kunderelationens levetid og omfanget af kundens køb markant, ligesom antallet af uopfordrede kundehenvendelser stiger.

 

Det påvirker virksomhedens bundlinje positivt - både direkte ved et øget salg med minimal salgsindsats og indirekte ved en højere effektivitet i salgsarbejdet.

 

På den baggrund er det åbenlyst, at alle kunde- og procesansvarlige har en klar interesse i at sikre den bedst mulige ”kontaktoplevelse” for deres kunder.

 

Fokusér på kvaliteten i de vigtigste kontaktpunkter

En typisk virksomhed har en lang række kundekontaktpunkter og -situationer, og ofte flere end virksomheden er bevidst om. Det gælder lige fra kundens anvendelse af virksomhedens produkter eller ydelser til den direkte dialog med virksomhedens medarbejdere via forskellige dialogkanaler eller IT baserede selvbetjeningsløsninger.

 

For at kunne anvende de ressourcer som virksomheden løbende investerer i optimering af kundeoplevelsen bedst muligt, er det væsentligt altid at have et præcist overblik over kvalitet og anvendelse af de enkelte kontaktpunkter, herunder hvilke af kontaktpunkterne, der aktuelt påvirker kundeloyaliteten mest.

 

RelationMonitor leverer overblikket

Med RelationMonitors online kontaktanalyser får du det nødvendige overblik. Her kan du løbende følge kundernes oplevelser af f.eks. salgs- eller butiksbesøg, leverancer eller kontakt til kundeservice - eller hvilken som helst anden kontakt, uanset tid, sted og form – og det i realtime, så du altid arbejder med friske data. 

 

Dermed får I fingeren på pulsen og kan hurtigt reagere på kritiske kvalitetsniveauer eller dårlige kundeoplevelser og rette op på dem, så skaden minimeres. Samtidig er det muligt at se konsekvenserne af igangsatte forbedringstiltag og løbende tilpasse dem, så I sikrer, at I opnår den ønskede effekt.

 

Vil du høre mere om mulighederne i vores kontaktanalyser, så kontakt på tlf. 70 258 852 og få en uforpligtende snak.

 

Tak for henvendelsen

Vi ringer til dig hurtigst muligt


Luk ×

Fejl

Det er beklageligt at der desværre er sket en fejl, kontakt os gerne på mail


Luk ×

 

 

Kundecase:

 

Danfoss

 

Škoda

RelationMonitor gennemfører en løbende kontaktmåling blandt alle Škodas nysalgs- og værkstedskunder i Danmark. 

 

  Læs kundecase

Har du spørgsmål?

Vil du vide mere om hvad en kontaktmåling kan gøre for jer, så ring til vores Adm. direktør Jens Skoustrup på tlf. 70 258 852