Kundeanalyser

 

Hvad er vigtigt for dine kunder, og hvorfor handler de hos dig?

 

RelationMonitor har erfaring med at gennemføre flere typer kundeanalyser, der optimerer din indtjening og kundeloyalitet.

 

Den typiske kundeanalyse er den generelle overordnede kundetilfredshedsundersøgelse, der kortlægger dine kunders aktuelle tilfredshed og loyalitet overfor din forretning. Den kan du læse mere om under Kundetilfredshed.

 

En væsentlig kilde til utilfredse og tabte kunder er dårlige oplevelser i forbindelse med deres kontakt til virksomheden. Derfor er det afgørende, at kvaliteten af de forretningsprocesser, der omfatter kontakt til kunderne, er høj, og at eventuelle afvigelser hurtigt opdages. Læs mere om Kontaktmåling.

 

Vil du undgå at miste nogle af dine kunder, kan vi fortælle dig hvilke kunder, der er i farezonen, så du kan gøre noget ved det, inden det er for sent. Læs mere om Churnanalyse.

 

Tak for henvendelsen

Vi ringer til dig hurtigst muligt


Luk ×

Fejl

Det er beklageligt at der desværre er sket en fejl, kontakt os gerne på mail


Luk ×

 

 

Billede1 

arrow Om vores analyser
Vi har en klar holdning til det at gennemføre analyser.

arrow Procesmodel
Vi gennemfører analyser efter en generisk model, der sikrer dig en skræddersyet og værdiskabende måling.

Indsigt


Der er afgørende forskel på korrelation og kausalitet ...
- det sidste er nøglen til forbedring!